Friday, November 4, 2011

[18 SX] ATTENTION!!! MAKLUMAN UTK SEMUA...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!!





Pengenalan

Gua nk citer ckit pasal MFG2u... Ok utk makluman semua y meratapi ato duk follow stiap kali update MFG2u nie..scare maklum nye...Baca smpai habis, kalo xbace mmg korang hilang satu nikmat dunia.. bukan senang gua nk mengarang panjang lebar mcm ni...paham?!




Baiklah gua nk gtaw y vlog nie bukan khas seperti laman2 download yang len... secara umumnya... korg bleh tgok.. vlog nie jrg update dan xde byk bahan y korang dpt bndingkan dr vlog2 laman download y lain... vlog ni dibuat sekadar suka2 utk hobi dikala masa lapang dan kebuhsanan...

Kalo nk diikutkan Team Member MFG2u ni kami ade dalam 5 org antara nye Afzal Vohra fir09 Hailfitri44 shidi oraza ZombA dan gua John Labu org y same dgn ZombA. Em, biarpun kami ni kelihatan macam ramai... tp xsemestinya kami bleh update mcm vlog2 laman download y len... Almaklum lah, kebanyakan dr team member kami ni sume nye masih study lg, tp gua xaxau la status Afzal Vohra ni.. almaklumlah, xsempat nk tnye lebih dngan dia ni.. nk sembang lbih pon dia ni bukan org meleis kita, org dr negara INDIA.. ehehe...umumnya, jd kami ni jrg lah bleh update, upload, xpon GRAB link utk tatapan semua...

Haa.. ok nk gtaw gak file2 ato link y kami khusus kat dalam vlog ni, adekala nye kami upload, n ade jugak kami GRAB dr vlog2 ato forum len... jd jgan jd bangang la, biler ade y ckp gua ni mat copy paste ke ape... Sah2 nme blog gua ni MEDIAFIRE + GRABBER... ok, biarpun kami ni men grab je, kami akan pastikan kami akan letakkan kredit dr vlog2 ato forum y kami ambil... insyaAllah lepas ni... maaf ade sblum ni, kami lupa utk kreditkan kpd sekian2 vlog xpon forum....

Ok, sbenarnye pd y kenal team member kami jgn segan silu la nk request something y bleh di download... korang bleh contact n msg inbox masing... & gtaw ape menatang benda y korang nak...berdasarkan kepakaran masing2....n kami bleh letak kat vlog kami dan publish... jd sume pon bleh download secara bahagia sampai xterkata...





Team Members

ZombA @ John Labu :
- gua mmg malas update vlog dah skrg, kcuali ade req dan post y menarik minat gua utk share..
- bleh req kat gua sbrg jenis benda spt Movie, Software, Drama Series, Hightligt Bola, (xkira la korea, jepun, mlayu, indon & dll, tu pon kalo wujud la citer y nk di req) kecuali animea, game, xpon benda2 karut marut y agak susah gua cari... paham?!! jgn jd bangang mintak bende merepek,
sebarang jenis karutan tidak dilayan...
- em, xclap dorang ni pakai dlm pencarian animea khususnya shidi xpon fir09, game pon dorang hebat gak...
- movie, software

Afzal Vohra :
- dia ni amat power dalam pencarian game, dan kalo korang nk taw dia ni seorang India dan berasal dr India.. kami kenal dr msg fb fake gua...y bhasrat nk join MFG2u ni..utk majukan vlog ni.. n TQVM sbb dia dah menambahkan jumlah post kami... khususnya Game... tgok hebat jugak MFG2u ni kan?... ahaha...
- dia ni ade satu vlog download game, gamezdl.com korang bleh lawat vlog dia n request... vlog dia dasyat gak...byak game dr link MEDIAFIRE...



Kesimpulan

Kalau ade sebarang keraguan xpon inginkan pertolongan bleh emailkan pd kami : MFG2u
Pada y kenal2 salah seorang team member kami, boleh la msg2 xpon inbox je kt fb kami.. kalo ade bende y nk dicari dr link MEDIAFIRE khususnya... kami bleh grab n share...

kalo nk request kat post ni pon boleh.. kalo ianya boleh dibantu, secara cepat kami bleh tolong update dan share... kalo boleh tolong kami tolong... dan nk gtaw kami ni bukan hebat mane pon,,, skdr ingin membantu ckit2 tu boleh la...

em, kalo berniat nk EXCHANGE LINK dgn kami pon xde hal la... bleh lawat kat page nie EXCHANGE LINK, mane lah taw skurangnya bohsan2 bleh kami lwt page korang... n secara xsengaja page korang jugak dpt trafik y baik...

HARAP MAKLUM!!!


 


3 comments: